giovedì 10 luglio 2014

Franco Battiato - Stranizza d'Amuri

Per l'Archivio Completo PsicoAccordi di Franco Battiato, clickare QUI


Attacco: [Violino] Do#  Sol#

   Do#
'Ndo vaddu - uni da - a
               Fa#                   Do#
Scamma - acca i carritte - ri
       Fa#            Sol#
ogni ta - ntu lassa - unu
Do#                               Fa#
  i    loru bisogni e i muscuni c'abbulaunu - u
Sol#
su - upra - a - aa - aa

             Do#
Jeumu a caccia di lucettuli...
   Fa#       Do#
'a litturi   - na da ciccum-etnea
           Fa#
i saggi ginnici 'u Nabuccu
     Sol#                                          Do# (Stop)
'a scola - a sta - a finennu - u.

Ripresa:  [Re     Sol     La    /    Re    Sol    La]   (X2)

  Re      
Man manu ca passunu i jonna
Sol
      sta frevi mi trasi 'nda lI'ossa
La
     'ccu tuttu ca fora c'è 'a guerra
Re
      mi se - ntu - u
      Sol                    La
stranizza d'amuri... I'amuri - i
Re
e quannu t'ancontru 'nda strata
Sol
      mi veni 'na scossa 'ndo cori
  La
'cu tuttu ca fora si mori
        Re
na' mo - ri - i
      Sol                    La
stranizza d'amuri... I'amuri - i

Stacco:  [Re     Sol     La    /    Re    Sol    La]

Re
 E quannu t'ancontru 'nda strata
Sol
      mi veni 'na scossa 'ndo cori
  La
'cu tuttu ca fora si mori - i
        Re
na' mo - ri - i
      Sol                    La
stranizza d'amuri... I'amuri - i - i
  Re      
Man manu ca passunu i jonna
Sol
      sta frevi mi trasi 'nda lI'ossa
La
     'ccu tuttu ca fora c'è 'a guerra
Re
      mi se - ntu - u
      Sol                    La              [Re  Sol  La  / Re  Sol  La] (Ripete ad libitum e chiude a sfumare)
stranizza d'amuri... I'amuri - i  - i

Nessun commento:

Posta un commento