giovedì 24 aprile 2014

Davide Van de Sfroos - Ki [2014 - da "Goga e Magoga"]

La7+









[Per suonare i molti altri pezzi di Davide Van de Sfroos presenti nel blog, fai click QUI]

Intro:  Mi   La7+  Mi  Si  (X2)

      Mi                      La7+
La guta redunda del ven
     Mi                     Si
la brìla sul taul desfàa
     Mi                                           La7+
la guta redunda del ven cumè'n specc
       Mi                            Si
due forsi l'è giust vegnì vecc
      Do#m                  La
e magari stu mund el gira,gira
              Mi                             Si
perchè noem ghe balum soe sura
      Do#m                         La
e la nocc l'è dumà'n un puntil
          Mi                            Si
per sultà soel batel de duman

       Mi                                  La
e la sabia bagnada ne la clessidra
          Mi                            Si
l'è riussida a fermà anca'l teemp
       Mi                           La
el veent el sa che'l fa fadiga,el fa fadiga
     Mi                               Si
a moev un cactus nel deseert
       Do#m                  La
nustalgia di diamanti matt
               Mi                                          Si
e del profumo della lavanda de la tua nona
      Do#m                       La
la lumaga sul tecc de na Lotus
                    Mi                                                  Si
g'ha pioe pagura,g'ha pioe pagura de restà indree

Fa#                        Do#
Ki ha sgunfià tucc i niguj
Fa#                                        Si
Ki ha impiendìi ancamò'l buccer
Fa#                    Do#
Ki ha pregato dal centro del tirassegno
Fa#   Si
Ki
Fa#                     Do#
Ki ha supplicato il ragno della ringhiera
         Fa#                                           Si
di ricucirgli tutto il passato prima di sera
Fa#                         Do#
Ki ha ravanato nella borsa di questa notte
           Fa#                               Si
per contare tutte le sue perle rotte
Fa#                      Do#
Ki ha ritrovato il diario nei fondali
               Fa#                                           Si
scritti dai topi che son scappati da mille navi
Fa#  Do#  Fa#           Si
Ki     -    i   Ki   -   i  -  i
                  Fa#
cos'hanno messo nella rivista
                  Do#
cos'hanno messo nella brioche
                 Fa#
cos'hanno detto dell'Armageddon
                     Si
che fine han fatto le Saltafoss
Fa#                              Do#
Ki ha consumato il suo Dio
   Fa#                                   Si
a furia di pregarlo e di ripregarlo
            Fa#                                      Do#
per la paura di viver tutto e di non capire
               Fa#                                Si
per la vergogna mai digerita di dover anche morire
Fa#  Do#  Fa#           Si
Ki     -    i   Ki   -   i  -  i
Fa#                   Do#
Ki ha tagliato la corda
              Fa#                            Si
di una chitarra da usare per la fuga
Fa#                       Do#
Ki ha ritrovato le chiavi del cuore
        Fa#                                              Si    
nelle pinze di un granchio sul bagnasciuga

Stacco:  Fa#  Do#  Fa#  Si  (X2)  Mi  La  Mi  Si  (X2)

     Mi                      La7+
la guta redunda del ven
     Mi                     Si
la brìla sul taul desfàa
     Mi                             La7+
la guta del ven cumè'n specc
         Mi                               Si
induè forsi l'è giuust vegnì vecc
   Do#m                         La
el cioo scunduu in de la tola, el bala
         Mi                                 Si
mà'l sogna el so culp de martèel
    Do#m                     La
la pressa l'a lustra i binari dei treni
        Mi                           Si
che dopu la voe pioe ciapà

      Mi                               La
La melma la crèss in soel coer
 Mi                              Si
l'unda la bàtt in soe i ciàpp
       Mi                          La
la stria la se cagna via i uunc
                   Mi                                 Si
intànt che spècia l'invito de Biancaneev
    Do#m                        La  
e il cigno ha una bocca nera,nera
      Mi                                           Si
per dire le cose sporche prima di sera
   Do#m                                 La
e il fi - gliol prodigo dell'aritmetica
                 Mi                                       Si    (Stop)
conta i minuti per il riposo del marciapicc

Stacco:  Fa#  Do#  Fa#  Si  / Mi  La  Mi  Si  /   Mi  La  Mi  Si
           
Fa# (Chiude)
Ki...

Nessun commento:

Posta un commento