sabato 13 luglio 2013

Giuni Russo feat. Franco Battiato - Strade Parallele (Aria Siciliana)

Per l'Archivio Completo PsicoAccordi di Franco Battiato, clickare QUI

Sol7+









Intro:  Mim   Lam   Si7     /    Mim

       Mim      Lam           Mim        Re
Duminica jurnata di sciro  -  ccu
                          Do
Fora nan si pò stari
     Sim                  Lam   Sol
Pi ffari un pocu 'i fri - scu
Si7                                      Mim
    Mettu 'a finestra a vanedduzza
         Re           Do7+  
E mi vaju a ripusari
Mim  Do              Mim      Do                Re                    Mim   Do
Ah!   Ah! 'A stissa aria ca so putenza strogghi 'u mo pinze  -  ri - i
Mim Do             Mim     Do                 Re                Mim
Ah! Ah! 'U cori vola s'all'umbra pigghi forma e ti prise - nti
         Re           Do        Si7
nan pozzu ripusari.

Stacco: Mim  Do  Mim  /  Do   Re   Sol7+  /  Fa   Si7  Do7+  Si   Si7  Mim  /  Mi7

      Lam      Rem           Lam Sol
'U suli ora trasi dintr'o ma - ri
                  Fa
e fannu l'amuri
        Mim               Rem   Do
'un c'è cosa cchiù gra - nni
Mi7                      Lam
   tu si la vera surgenti
      Sol              Fa7+
chi sazia i sentimenti
Lam Fa               Lam       Fa            Sol                 Lam    Fa
Ah! Ah! 'A stissa aria ca so calura crisci e mi turme - nta - a
Lam Fa               Lam      Fa                  Sol                 Lam
Ah! Ah! 'U cori vola sintennu sbrizzi d'acqua di funtana
    Sol              Fa                           Lam  Fa  Lam  Fa  Sol Lam Fa   /  Lam Fa Lam Fa Sol  Lam /  La7
'ndo mo' jardineddu mi piaci stari su  -  la.

Rem Sib              Rem    Sib            Do                Rem   Sib
Ah! Ah! 'A stissa aria ca so calura crisci e mi torme - nta - a
Rem Sib             Rem     Sib                Do               Rem
Ah! Ah! 'U cori vola sintennu sbrizzi d'acqua di funtana
    Do             Sib                         Rem     Lam Sib
'ndo mo jardineddu mi piaci stari su          -          lu
                      (Sib)  Do    Rem (Chiude)
mi piaci stari su        -        la

1 commento:

  1. STRAORDINARIA, come la voce di Giuni Russo. Perché tesori come questi devono rimanere nascosti?

    RispondiElimina